Center Parcs kiest daily dialogues voor social media advertising

Officieel persbericht:

Groep Pierre & Vacances-Center Parcs, het moederbedrijf van Center Parcs, gaat haar social media advertising verder ontwikkelen samen met social media agency daily dialogues voor de landen Nederland, België en Duitsland. Afgelopen maanden werd een pitchtraject doorlopen waarin meerdere bureaus aanspraak konden maken op de samenwerking.

Social media als performance kanaal

Groep Pierre & Vacanses-Center Parcs is Europees leider op het gebied van dicht-bij-huis vakanties. De groep exploiteert een toeristisch park van meer dan 45.000 appartementen en huizen op meer dan 283 locaties in Europa. Martin de Jong, Online Media Manager voor Center Parcs Nederland licht de keuze toe: ‘Binnen alle fases van de Sales funnel speelt Social Media een steeds grotere rol. Met de samenwerking met Daily Dialogues zijn we ervan overtuigd dat we dit kanaal verder kunnen professionaliseren en de performance kunnen optimaliseren.’

Perfecte match tussen bureau en klant

Daily dialogues, dat haar hoofdkantoor in Rotterdam heeft en vooral voor retail en ecom gerichte merken zoals Hunkemöller, Pearle, SPAR, de Bijenkorf en ABN AMRO werkt, spreekt van een perfecte match. Partner Sjef Kerkhofs zegt: ‘onze lijfspreuk is if it doesn’t sell it isn’t creative, dat past perfect bij Center Parcs. Als bureau zijn er erg gericht op performance en automation, zonder daarbij creativiteit uit het oog te verliezen. Deze visie delen we met Center Parcs en we zijn dan ook enorm trots voor die mooie Europese merk aan de slag te gaan.’

 

 

 

Meer weten?

Tel 010 - 7600261

Sjef Kerkhofs
Sjef Kerkhofs
Partner

bezoek ons

Rotterdam Science tower
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam

blijf op de hoogte

bel ons

+31(0)10 7600261