New trend collection van Pearle Opticiens

Het moet iedere brildrager opgevallen zijn dat er verschuivingen zijn in de brillenmarkt. De bril is niet langer alleen functioneel, maar nu ook steeds meer een accessoire. Je hebt niet meer één bril, maar meerdere brillen om te mixen en matchen met jouw lifestyle, outfit, mood en gelegenheid.

Vorige maand is Pearle Opticiens gestart met de New trend collection campagne. Met deze campagne laten zij zien dat zij begrijpen dat een bril niet langer als functionele bril gedragen wordt, maar dat een bril moet passen bij jou, jouw lifestyle, je outfit, je mood en de gelegenheid waar je de bril draagt. Met hun nieuwe collectie monturen hebben zij dan ook uiteenlopende stijlen, van transparante monturen tot retro brillen met een neusbrug.

Met de New trend collection laten zij zien dat zij begrijpen dat een bril betaalbaar moet zijn om te kunnen variëren en meerdere monturen te bezitten. Zij introduceren dan ook de Limited Edition Collectie. Deze unieke collectie, beschikbaar in beperkte oplage en bij een aantal geselecteerde Pearle Opticiens te vinden, bestaat uit 31 unieke tijdelijke monturen voor €100 ongeacht je sterkte. De collectie is ontwikkeld door designers en past dan ook helemaal binnen de laatste eye wear trends. Met deze monturen maak je een echt fashion statement!

Daily dialogues heeft voor de Pearle Opticiens Fashion Campagne verschillende content ontwikkeld waarmee Pearle Opticiens momenteel zichtbaar is op haar social media kanalen. Heb jij ze al gespot?

 

Meer weten?

Tel 010 - 7600261

Sjef Kerkhofs
Sjef Kerkhofs
Partner

bezoek ons

Rotterdam Science tower
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam

blijf op de hoogte

bel ons

+31(0)10 7600261