PERSOONLIJK KENNISMAKEN?
We horen graag meer over je uitdagingen.

< Terug naar Content- & Communitymarketing

Communitymanagement & webcare

Wie te maken heeft met klanten en doelgroepen, heeft ook te maken met social media interacties. Of het nu complimenten zijn, klachten of vragen, je klant of doelgroep neemt de moeite contact met je te leggen. Dit directe (vaak publieke) contact is een van de grootste kansen op social media, maar ook direct een risico. Dit maakt het verschil tussen ambassadeurschap of reputatiebeschadiging.

Met beleid en met gevoel

Wij werken met een groep ervaren community managers die de taal spreken van jouw klant. Soms serieus, soms met een knipoog. Een goede community manager begrijpt de ernst van iedere situatie en benadert de klant met de juiste tone of voice.

Strak georganiseerd en accountable!

Vanuit een betrouwbaar webcare systeem houden we al je kanalen in de gaten en reageren we uit naam van je organisatie. Uiteraard altijd op basis van afspraken over tone of voice en beleid. En natuurlijk volledig afgestemd met servicemedewerkers van je organisatie.  We zetten de juiste monitoring- en servicetools in waar nodig.

Wil je meer weten over hoe wij je kunnen helpen? Neem contact op

Meer weten?

Tel 010 - 7600261

Sjef Kerkhofs
Sjef Kerkhofs
Partner

bezoek ons

Rotterdam Science tower
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam

blijf op de hoogte

bel ons

+31(0)10 7600261