De Bijenkorf

De Bijenkorf is al lang toonaangevend in Retail Nederland. Sinds enkele jaren is het bedrijf bezig met een switch naar een ijzersterke omnichannel strategie. Afgelopen jaar is De Bijenkorf meerdere keren in de prijzen gevallen, onder andere bij de awards ‘marketing company of the Year’ en de Thuiswinkel Awards.

De uitdaging

Bij de status van De Bijenkorf hoort ook een social media presence die past bij het high end karakter van het bedrijf. Voor meerdere kanalen (Facebook, Instagram, YouTube) wil De Bijenkorf motion content van hoge kwaliteit inzetten, zoals video en animatie, om zodoende online al tot de belevingswereld van haar klanten toe te treden.

Diensten

DailyDialogues maakt voor De Bijenkorf motion content producties. Ieder item past qua uitstraling perfect in de omnichannel strategie en heeft toch een unieke insteek qua concept. Uitgangspunt is altijd dat er meerdere producten de revue passeren.

Fotografie

Productfotografie

Voor het Instagram account van De Bijenkorf leverden we product fotografie op maat. Vaak gebeurt dit campagnematig, inclusief art direction die past bij de lopende campagne. We nemen daarbij alle aspecten van product keuze, concept, logistiek tot eindbewerking op ons.

Bijenkorf loves you!

Om talent aan te trekken ontwikkelden we een yearround concept voor arbeidsmarkt communicatie. Op basis daarvan heeft https://www.werkenbijdebijenkorf.nl een facelift gekregen en hebben we campagnes gerealiseerd op LinkedIn, facebook en instagram. Door een slimme funnel benadering “verleidt” De Bijenkorf mensen om te solliciteren.

Video

Happysocks

Voor de lente campagne van De Bijenkorf maakten wij een serie video’s die op een speelse manier de trends uitlichten. In dit concept benadrukken we het assortiment kleurrijke sokken. Die mogen gezien worden, sterker nog: ze zijn dit jaar zelfs een klein, creatief statement op zich

Video

Slippertime

Uiteraard zijn schoenen voor de Bijenkorf een essentiële productgroep. Voor de zomer maakten wij een ‘stop motion’ slipper video. Mét strand gevoel maar op een zo subtiel mogelijke manier. De video was op social media maar ook op schermen in de vestigingen zelf te zien.

meer weten?

Tel 010 - 7600261

Patty Tdlohreg
Patty Tdlohreg
Projectmanager Social Media

bezoek ons

Rotterdam Science tower
Marconistraat 16
3029 AK Rotterdam

blijf op de hoogte

bel ons

+31(0)10 7600261