De klant

Hunkemoller

Hunkemöller is een van de grootste lingeriespecialisten van Europa en marktleider in de Benelux landen en Duitsland. De collectie wordt in eigen huis ontworpen en regelmatig extra ondersteund door bekende ambassadrices. Als een van de enige grote retailers groeit het merk snel, vaak met meerdere winkels per maand. Ook online groeit Hunkemöller razendsnel.

De uitdaging

Een commerciële organisatie als Hunkemöller kijkt bij de inzet van online media altijd naar het effect van haar inspanningen op de (Ecommerce) omzet. De uitdaging voor DailyDialogues is dan ook helder. Door de inzet van social media de online omzet verhogen!

Diensten

DailyDialogues is internationaal preferred supplier van Hunkemöller op het vlak van social media. We leveren diensten voor 8 landen en werken intensief samen met zowel het social en marketing team van Hunkemöller. Daarnaast adviseren we op tactisch en op strategisch niveau.

Tot onze activiteiten behoren:

Online marketing strategie

Content strategie

Uitvoering van (native) content advertising

Concepting en creatie van social media campagnes

Uitvoerige data analyses en rapportages

Sparringspartner voor website optimalisatie

Get
Keep

Content promotion

Online games & tools

See

Online video ads

Traffic ads

Online games

Think

Retargeting ads

Traffic ads

Do

Retargeting ads

Call to action ads

Conversie optimalisatie

Get

See

Online video ads

Traffic ads

Online games

Think

Retargeting ads

Traffic ads

Do

Retargeting ads

Call to action ads

Conversie optimalisatie

Keep

Content promotion

Online games & tools

Campagne

Swim 2016

Voor verschillende campagnes, waaronder de swimwear 2016, zetten we een gefaseerde advertising strategie op, en maken soms gebruik van hyperlokale targeting. We bereiken de doelgroep in een straal rondom een winkel, plaats of andere geo-locatie met een duidelijke call to action, om tot hoge relevantie te komen, zowel voor het merk als het publiek.

Facebook en LinkedIn

Always on content

De focus van Hunkemöller ligt op Facebook en Instagram, maar ook Pinterest en Snapchat worden ingezet. DailyDialogues is verantwoordelijk voor het afleveren van de juist content bij de juiste doelgroep via de juiste kanalen in het juiste format. Daarnaast natuurlijk ook in de juiste taal, aangezien Hunkemöller vanuit Nederland 8 landen bedient op social media.

Resultaten

Retailers moeten een forse omslag naar online (Ecommerce) maken om te kunnen overleven. Hunkemöller is het schoolvoorbeeld van een bedrijf dat daar ook daadwerkelijk in slaagt. De Ecommerce omzet stijgt al tijden enorm, ondersteund door awareness en traffic via social media. Kanalen zoals Facebook en Instagram leveren bewijsbaar een hoge ROI op binnen de conversiefunnel van Hunkemöller.